سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


ماشین یا قایق این شرکت ماشینی است که آب را با فشار زیاد روی سطوح می ریزد که به شما اجازه می دهد کثیفی را از صورت خود پاک کنید و صورت تمیزی داشته باشید. بد نیست بدانید برای درست کارکردن این دستگاه باید پمپی در داخل آن وجود داشته باشد که بتواند آب را از مخزن به سمت تخلیه با سرعت بالا منتقل کند. اگر پمپ ضعیف باشد یا به درستی کار نکند، این دستگاه به خوبی کار نخواهد کرد.

سابقه کار در صنایع نیازمند کارواش صنعتی

نظافت سطوح در تمامی صنایع حائز اهمیت است و می توان گفت که این ابزار در تمامی شرایط قابل استفاده است. این دستگاه برای شستشوی انواع سطوح، شستشوی سطوح روغنی، شستشوی دیوارها، شستشوی خودروها، شستشوی سازه ها، شستشوی مهره های ساختمانی، شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی، شستشوی کف سدها و هر صنعتی که خود را با این موارد تصور می کند مناسب است. بخر بهش توجه کن

نکات مهم هنگام خرید کارواش صنعتی

وقتی صحبت از شستشوی صنعتی می شود، باید تمرکز بر پمپ های کارواش باشد. زیرا این کارواش تمام توان خود را از پمپ می گیرد.

موتور می سازد

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام بررسی مشخصات پمپ کارواش باید به آن توجه کرد، قدرت موتور است. این عدد بر حسب وات اندازه گیری می شود. هر چه عدد جلوی قدرت موتور بیشتر باشد، قدرت آن در حذف آب و آسیاب بیشتر است. در واقع عملکرد این دستگاه به سرعت برخورد آب به سطوح بستگی دارد. هنگامی که آب آسیاب می شود، نفوذ آن افزایش می یابد و این به تمیز کردن سطوح بیشتر کمک می کند.

وزن پمپ

نکته دیگری که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کرد وزن پمپ است. این عدد باید کلی باشد و در حال حاضر هیچ چیز خاصی به شما بگویم. در برخی موارد، پمپ ممکن است 2 کیلوگرم یا 10 کیلوگرم باشد. به طور کلی، هر چه اندازه بزرگتر باشد، وزن آن بیشتر است. همچنین وزن پمپ به دستگاهی که به آن متصل است بستگی دارد. اگر وزن پمپ با دستگاه همخوانی نداشته باشد به زودی با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

ابعاد

از جمله مواردی که در خرید این پمپ اهمیت زیادی دارد سایز پمپ است. در مفهوم فنی باید به طول، عرض و ارتفاع پمپ توجه کرد و آن را با مشخصات و ساختار داخلی تجهیزات مورد استفاده تطبیق داد. بدون شک این دو باید با هم سازگار باشند; در غیر این صورت پمپ قابل استفاده نخواهد بود.

فشار بالا

یکی دیگر از عواملی که در هنگام خرید پمپ فشار باید در نظر گرفت حداکثر فشاری است که به آب یا مایع موجود در آن وارد می کند تا بر روی سطح بریزد. اگر این فشار با سطحی که روی آن اعمال می شود مطابقت نداشته باشد، ممکن است به زودی از خرید خود ناامید شوید. به عنوان مثال، اگر پمپ برای شستشوی سطوح چرب در نظر گرفته شده است، حداکثر فشار باید بیشتر باشد.

جنس بدنه

با توجه به تماس پمپ با آب و رطوبت، جنس بدنه باید طوری باشد که در کوتاه مدت پوسیده و آسیب نبیند. چدن و ??برنز از بهترین مواد به کار رفته در ساخت این پمپ می باشد. زیرا این مواد در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و اجازه نفوذ مایعات به ساختار خود را نمی دهند و در اثر پوسیدگی از عمر آنها کاسته می شود. همچنین این مواد در دمای بالا از استحکام بالایی برخوردار هستند که یکی دیگر از ویژگی هایی است که این محصول را به محصولی ایده آل تبدیل می کند.

لیست قطعات پمپ کارواش

توصیه می شود در هنگام خرید این پمپ به لیست لوازم جانبی پمپ کارواش به همراه آن توجه کنید. این لوازم جانبی استفاده از پمپ را آسان می کند و در زمان خرید نیازی به خرید لوازم جانبی ندارید تا بتوانید کار خود را سریعتر انجام دهید. لیست قطعات پمپ کارواش عبارتند از:

سیلندر از

سنگ

شاتون

ivalve

مهر و موم

شفت پمپ

با هم در داخل

دریچه خروجی
 
برای خرید پمپ کارواش به کجا مراجعه کنیم؟ https://karynet.ir/%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a7%d8%b1/

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات کاملی در مورد استفاده از واتر جت یا کارواش در اختیار شما قرار دهیم و به این نکته اشاره کنیم که عملکرد این محصول به پمپ آن بستگی دارد. با توجه به این سوال هنگام خرید پمپ باید به مواردی مانند قدرت، حداکثر فشار، سرعت، جنس بدنه و ابعاد آن توجه کرد. اگر به دنبال مکانی مطمئن برای خرید پمپ کارواش هستید به بازرگانی آب نیرو مراجعه کنید. این بخش خدمات گسترده ای را ارائه می دهد و تمامی محصولات آن با کیفیت بالا و با ضمانت به فروش می رسد. خدمات پشتیبانی کسب و کار آب نیرو قوی است و خریداران می توانند روی یک پلتفرم امن خرید کنند.