سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان

Free photo arabic businessman in traditional wear holding laptop looking at it with smile on face pointing with finger to it standing over blue wall در ضمن در این پارک آبی یک آکواریوم بزرگ هم وجود دارد که می توانید آبزیان متفاوتی را در آن مشاهده کنید. زمانی که به اسپا برج مراجعه می کنید با استفاده از سونا، سونای بخار و دوش های گرمایی آرامشی عالی به پوست خود خواهید بخشید. در این آکواریوم 33000 نوع جانور آبی دیده میشود و مهمترین قسمت آن این است که 51 متر طول،20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید و میتوانید سوار یک قایق شیشهای شوید که دارای کف شیشه است و داخل آن از دیدن این همه جانوران و ماهیهای زیبا و رنگارنگ لذت ببرید. این اسکلت که جزو جالب ترین دیدنی های دبی نیز محسوب می شود فسیل یکی از دایناسورهای گونه دوتیرکی است که 24 متر طول و 7 متر ارتفاع دارد. این ساحل طولانی با ماسههای سفید که در جنوب ساحل جمیرا قرار دارد، فقط یک مقصد مهم برای کسانی که دوست دارند حمام آفتاب بگیرند نیست. کمپینگ های متعددی در صحرای دبی وجود دارند که در آنها خبری از جنگل و درخت و صدای آب نیست. دبی مملو از مکان های توریستی جذاب است که بازدید از تمام آنها نیازمند چند سفر به دبی است. عین دبی (که در زبان عربی به معنای چشم دبی است) که از منطقه مارینا قابل دسترسی است، و با مناظر زیبا و فراموش نشدنی احاطه شده است، و برای همه جاذبه ای فوق العاده خواهد بود . این سالن لقب معتبرترین نقطه هنری دنیا را به دوش میکشد، همه سالنهای این مجموعه دارای سیستم صوتی و فوقالعاده هستند.

در این ساحل مراکز خرید، کافی شاب و رستوران، سرویس بهداشتی و دوش وجود دارد. در این متن به منظور راهنمایی شما در یافتن تفریحات رایگان در دبی، به معرفی تعدادی از فعالیت های رایگان در این شهر می پردازیم. اگر در برج العرب اتاقی را رزرو نمایید و یا قصد بازدید از آن را داشته باشید، شما را سوار بر یک خودروی رولز رویس به هتل میبرند. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به دیدن معماری مساجد می باشید، می توانید به صورت کاملا رایگان از مساجد شهر دبی دیدن نمایید. اگر می خواهید که به دبی سفر کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از دهکده جهانی دبی دیدن کنید و از تفریحات موجود در آن بهره مند شوید. این مجموعه تفریحی بزرگ در محوطه هتل آتلانتیس دبی و در مجمع الجزایر نخل جمیرا واقع شده است، بنابراین اگر در هتل آتلانتیس اقامت داشته باشید دسترسی راحتی به پارک آبی آکواونچر خواهید داشت. تا گردشگران تور دبی، بهترین خرید را در سفر به دبی داشته باشید. مخصوصاً اگر سفرتان کاری است و باید طبق زمانبندی خاصی در مقصد حضور داشته باشید؛ بنابراین در تاریخهای پرتردد برای خرید بلیط از طریق بلیطهای چارتری و سیستمی اقدام کنید.

در مغازههای مختلف اجناس یکسان یا مشابهند بنابراین میتوانید قبل از رسیدن به قیمت مد نظر حسابی چانه بزنید. لازم به ذکر است که تعداد کابینهای این چرخ و فلک 48 عدد است و در هر کابین به طور میانگین، 36 تا 40 نفر جا میشوند بنابراین عین دبی تنها چرخ فلک دنیا است که ظرفیت بیش از 1750 نفر را دارد. آخرین قطعه که بالاترین قسمت نمای بیرونی را تشکیل میدهد با وزن 750 کیلو و ابعاد 6400×1160 میلیمتر؛ 24348امین قطعه بوده و در ارتفاع بیش از 662 متری قرار گرفته است و بدین ترتیب مأموریت حیرتانگیز نصب نمای خارجی بزرگترین برج دنیا به انجام رسید. اولین هتل مرتفع جهان هتل جوورا در دبی است که بیش از 356 متر ارتفاع دارد. مهندسان برج مرتفع العرب چگونه این مشکل را حل کردند؟ به همین دلیل مهندسان از یک راه حل جالب استفاده کردند. به همین دلیل ، یک "طلای دبی" ویژه در آنجا اختراع شد که اخیراً در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده است. برای دوستداران طبیعت و افرادی که به گونههای مختلف حیوانات و پرندگان علاقه دارند، پارک مشرف دبی میتواند بهترین جاذبه دیدنی دبی باشد. از دیگر قوانین وضع شده برای این شهرک تفریحاتی، چندان به مذاق توریست هایی که عادت به استفاده از سیگار دارند، خوش نخواهد آمد. برای آنهایی که رفتن به رستوران زیر آب را با تمام زیباییهایش دوست دارند، رستوران برج العرب را پیشنهاد میکنیم. در این مقاله بعضی از پارکهای دبی را معرفی میکنیم.

پیشنهاد میکنیم در سفر خود از این مکان هیجانانگیز دیدن کنید و از امکانات این پارک آبی لذت ببرید و خاطرهای زیبا برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. کسانی که به هنر علاقه وافری دارند میتوانند با ذوق از این مکان هنری دیدن کنند. با این حال باید بدانید که می توان از فاصله نزدیک نیز فلامینگو ها را دید. از دیگر مزایای مجانی این مرکز خرید می توان به وای فای مجانی و ایستگاه شارژ رایگان نام برد. این شهر جدا از آسمان خراش های بلند و سازه های عیجب و مراکز تفریحی که دارد دارای مراکز خرید و بازارهای مختلفی نیز می باشد که برای خرید کردن مسافران تور دبی مناسب می باشد. برای مسافران تور دبی، دبی مال حتی اقامتگاه عالی نیز هست. مرکز خرید دبی مال یکی از پر طرفدارترین و بزرگترین مراکز خرید در دبی است که شامل انواع فروشگاهها و مغازههای رنگارنگ است. از دیگر بخش های دیدنی این خیابان می توان به مراکز خرید آن اشاره کرد که می توانید در آن لباس های ورزشی، زنانه و مردانه را پیدا کنید. بهتر است برای این کار، لباس مناسبی هم بپوشید و پیش از مراجعه به این مجموعه، از اطلاعات کامل آنها با خبر شوید. انواع دانه ها از کشور های مختلف نشان داده می شوند و نحوه دم کردن هر یک از آنها بیان می شود. سیاره سبز همچنین دارای بزرگترین درخت دست ساز جهان است و زیست شناسان متخصص متعددی در محل حضور دارند تا به بازدیدکنندگان کنجکاو کمک کنند تا نحوه زندگی موجودات زده مختلف را درک کنند.

بی شک برج العرب یکی از لوکس ترین برج ها و مکان تفریحی در جهان محسوب می شود. شما میتوانید با انتخاب این مکان لحظاتی به یادماندنی را در سفر به دبی تجربه کنید. استفاده از مترو: شما میتوانید با استفاده از خط متروی قرمز به دبی مال بروید. با تنوع در رستورانهای معروف و مواد خوراکی، لباس با برندهای مختلف و انواع زیورآلات و لوازم خانه، شما میتوانید بهترین خریدتان را با هر سلیقهای که دارید در این مرکز خرید انجام دهید. در این مرکز خرید بیش از 1300 مغازه در 4 طبقه وجود دارد. شما میتوانید غذاهای متنوعی از سراسر جهان را تست کنید و از بودن در چنین مرکز خریدی با داشتن تمامی این امکانات مهیج و دیدنی لذت ببرید. در این نمایشگاه آثار هنری هنرمندانی از سایر جهان به نمایش درمیآید؛ که بازدید از آن به گواهی بسیاری واجب است. نمایشگاه IVDE: این نمایشگاه در سال 2006 تاسیس شد و چهار سال بعد به خیابان آلسرکال دبی منتقل شد. در این نمایشگاه میتوانید بهترین آثار هنرمندان معاصر ایرانی و خاورمیانه را مشاهده بفرمایید. غیر ممکن است که ایرانی باشید و در دهکده جهانی دبی به غرفه ایران نروید و از دیدن آن احساس غرور و افتخار نکنید. الگوی ظاهری آن برگرفته از تخت جمشید بوده و در ساخت آن از معماری باستانی ایرانی استفاده کردهاند و نمادهای دوره هخامنشیان و ساسانیان بسیار به چشم میخورد. معماری و شکل ظاهری سالن اپرای دبی بسیار خیره کننده و جذاب است. علاوه بر طرح گیاه هایمنوکالیس، معماری مسجد سامرا نیز نقش مهمی در طراحی برج داشته که مضاعف بر جلوه زیبا؛ باعث دفع وزش باد هم می شود.

کافه A4: پس از بازدید از نمایشگاهها و دیگر مراکز هنری خیابان آلسرکال دبی، A4 را انتخاب کنید که محلی برای استراحت شما است. منطقه آلسرکال چندین خانه برای هنرمندان محلی و جهانی، گالری های هنری، موزه ها، سکوهای اجرا، استودیوهای طراحی و سالن های نمایشگاهی را در خود جای داده است. خیابان آلسرکال دبی مرکز هنری است، که در یکی از نواحی صنعتی دبی به نام منطقه القوز واقع شده. رستوران ها و غذاخوری های متعددی در این هتل وجود دارد که انواع غذا های بومی و بین المللی را تهیه می کنند. بین این دو ترمینال به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به بخش مهاجرت می توان تردد کرد. در غرفه آمریکاییها میتوان محصولاتی که تنها در قاره آمریکا میتوان یافت را به راحتی پیدا کرد و از آنها خریداری نمود که در اینجا میتوانید کلاهها و چکمههای وسترن و همچنین محصولات فرهنگی و هنری آمریکا را خریداری کنید. این پارک شبها میزبان بانوانی است که با پوشیدن لباس شنا در ملاعام احساس راحتی نمیکنند. موج سواری با کایت ، چتر بازی و شنا با کوسه ها در آکواریوم دبی را به هیچ عنوان از دست ندهید. اگر شما هم جزء علاقهمندان به هنر هستید بازدید از خیابان آلسرکال را از دست ندهید.

خیابان آلسرکال دبی محل مناسب برای کسانی است که میخواهند علاوه بر بازدید از مراکز مختلف خرید و تفریحی دبی، از دیدنیهای متفاوتتر این شهر نیز دیدن کنند. اگر در زمان خرید دبی مال خسته شدید و نیاز به تفریح داشتید به آکواریوم و باغوحش زیر آب این مرکز خرید سری بزنید. نماز جماعت در پنج نوبت و در زمان مقرر اقامه میگردد و مردم به مساجد به دید کاملاً محترمانه و مقدس نگاه میکنند و تقید دارند نمازهای یومیه را در مساجد به صورت جماعت (به ویژه شهروندان شیعه مذهب اماراتی و دیگر کشورهای عربی) اقامه نمایند. از دیگر امکاناتی که این مجموعه ارائه می دهد می توان به بانک، داروخانه، سالن نماز و اتاقی برای تعویض نوزادان اشاره کرد. داخل موزه سکه، چندین ویترین پر از سکه و اسکناس را خواهید دید که آنها، شما را به سفری در تاریخ سکه شناسی دبی می برد. اگر تنها کمی عمیق تر به این شهر بنگرید، عمق فرهنگی و گالری های هنری بسیاری را در ان خواهید یافت. اما اگر کمی چشمانتان را باز کنید، در دبی تفریحات رایگان زیادی وجود دارند که حتی 1 درهم هم برای شما خرج ندارند. در این قسمت، به تعدادی از تفریحاتی اشاره شده که مخصوص کسانی است که میخواهند کمی هیجان را در روز خود جریان دهند و آدرنالین خونشان را بیشتر کنند. اگر لازم داشتید که تماسی برقرار کنید اما با مشکل رومینگ مواجه بودید, جای هیچ نگرانی نیست, به غرفههای تلفن عمومی در طبقهی نیل (در نزدیکی کیوسک هلال احمر) مراجعه کنید. ولی باید توجه داشته باشید که شرط دیدن فلامینگو ها این است که در یک برج سه طبقه چوبی که در نزدیکی آبگیر قرار دارد و استتار شده است پنهان شوید. در این مجموعه بزرگ انواع متفاوت و مهیجی از سرسره های هیجان انگیز و ترسناک گردآوری شده اند که اگر طالب هیجان زیاد باشید بهترین تفریح برای شما خواهند بود.

تنوع سرگرمی در این مجموعه زیاد است و تمام سرسره ها و لوازم بازی مجموعه بهترین کیفیت و استاندارد را دارند. اپرای دبی بهترین سالن در امارات متحد عربی و خاور میانه و آسیا است و امکانات رفاهی بسیار عالی و در خور توجه دارد، و میتواند روزی خاطرهانگیز و هنری برایتان رقم بزند. دبی بزرگترین و مشهورترین شهر امارات متحده عربی است که به عروس خلیج فارس شهرت دارد، اما این عروس اماراتی سن زیادی ندارد. آکواریم بزرگی در مرکز خرید دبی قرار دارد که انواع کوسه ها، ماهی ها سفره ماهی و سایر موجودات آبزی در آن زندگی می کنند. مرکز خرید دبی با 5.4 میلیون فوت مربع مساحت، بزرگترین مرکز خرید دنیا است. همین تفریحات و جاذبهها باعث شده که هر سال حدود 75 میلیون گردشگر از مرکز خرید دبی مال دیدن کنند و ساعتها در این مکان وقت بگذرانند. از دیگر مشخصه های این شهر هتل های گران قیمت و مراکز خرید لوکس است. جاه طلبی های بلند دبی با سبک زندگی منحصر به فرد و پر جنب و جوش در کنار آب ، دبی مارینا مانند هیچ جای دیگر جهان تخیلات را به خود جلب می کند. این مرکز خرید بخشی از پروژه? 20 میلیارد دلاری برج خلیفه، بلندترین سازه جهان میباشد و دارای بیش از 1?200 فروشگاه است. آدرس آکواریم دبی جاده شیخ زاید خیابان دوحه، مرکز خرید دبی مال است. درست مانند خیلی دیگر از تفریحات دبی موشن گیت هم در خیابان الشیخ زاید قرار دارد. از دیگر ویژگی های این موزه منحصر به فرد، بهره گیری از انرژی خورشیدی، از طریق نمای آن است. شهربازی IMG، علاوه بر تفریحات مهیج و سرگرمی های منحصر به فرد، امکانات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می کند.