سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان

عصر امروز - تصاویر: خواهر زن اما مفاسد اقتصادی مهدی هاشمی تنها به این سازمان محدود نمی شود. به طور کلی در دبی میزان بارش محدود و در بهترین شرایط، حدود 150میلیلیتر در سال است. قبلا در مقاله اجاره ماشین در دبی به طور کامل شرایط کرایه خودرو در این شهر را بررسی کردیم. مدیریت هزینههای تردد و رفتوآمد در سطح شهر به راحتی قابل کنترل است. که بخشی از این اطلاعات و اسناد بحمدالله بازیابی شده و اگر دادگاه محترم تکلیف کند، قابل انتشار خواهد بود. 1- مهدی هاشمی در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سالهای 82 تا84 مبلغ ده میلیارد و بیست و سه میلیون و پانصد و سی و یک هزار تومان که با احتساب کاهش ارزش وجه مذکور به مدت 7 سال اکنون به مبلغ شانزده میلیارد و یکصد و شصت و دو میلیون و هشتصد و سی و یک هزار تومان رسیده اختلاس نموده و اسناد و فاکتور های جعلی ارائه کرده است. 7- امیرعلی آقایاری که فرد اخیر می گوید: بارها و بارها در این سالها با فاکتورهای صوری و غیرقانونی به دستور مهدی از بودجه شرکت بهینه سازی برداشت کردیم و در اموری که مهدی می گفت هزینه می شد. شرکتهای مختلفی هم با این سازمان قرارداد داشتند که از جمله این شرکتها شرکتی با مدیریت آقای امیرعلی آقایاری بود که کار این شرکت نیز ساخت تیزرهای تبلیغاتی و در کل تبلیغ بود. نیز از دیگر تفریحاتی هستند که در آکواریوم دبی می توان با انتخاب آن ها تجربه ای به یاد ماندنی ساخت.

نیز به صراحت در بیانیه ها و تجمع هایشان محتوای این نامه را تایید کرده اند. از جمله در تاریخ 28 خرداد 1388 چهار اتحادیه بزرگ دانشجویی ( بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای خواستار بازداشت مهدی و فائزه هاشمی شده و اعلام تجمع در مقابل دادستانی تهران کردند. جالب است بدانید برخی نزدیکان آقای هاشمی رفسنجانی پس از بازدید از این نمایشگاه از عملکرد مهدی هاشمی ابراز تأسف کرده و خواستار بازدید شخص حجت الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی از این نمایشگاه شده اند. با دو سکوی مشاهده، یک فواره الهام گرفته از لاس وگاس، نه مورد از بهترین هتل های لوکس شهر و چندین رستوران، این شگفتی معماری قرن بیست و یکمی باید اولین مکان شما برای بازدید در میان جاهای دیدنی دبی یا حتی امارات باشد. مهدی هاشمی نماد فتنه 88 است، فتنه ای آمریکایی که او فرمانده پیاده نظام طبقه متوسط مدرنی است که خود در تولد، رشد و ثروت مند شدن این طبقه، نقش اساسی داشته و برای حفظ ثروت باد آورده شان به دنبال کسب قدرت سیاسی با استفاده از شورش اشرافیت بر جمهوریت نظام بودند. مهدی هاشمی و آدمهایش ده روز کوشیدند تا اغتشاشگران را در خیابان ها نگه دارند تا به خیال باطل خود، اقتدار نظام مردمی را بشکنند. نگهداری می شده و جای شگفتی دارد که تعداد زیادی از بولتن ها، گزارش ها و نامه های رسمی، سری و بکلی سری برخی دستگاه های امنیتی درباره اقدامات مجرمانه و مفاسد سیاسی و اقتصادی مهدی هاشمی نیز در دفتر او موجود بوده و در فایل های جداگانه بایگانی شده بود.

همه روسای این شرکتهایی که با سازمان بهینه سازی قرارداد داشتند از دوستان مهدی هاشمی بودند و آمادگی گرفتن پول تحت عنوان بهینه سازی و تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدای مد نظر مهدی هاشمی را داشتند و این شرکتها با سند سازیهای صورت گرفته، موظف شدند که کار تبلیغاتی برای مهدی هاشمی انجام بدهند. مهدی هاشمی معتقد بود که انتخابات در ایران با پول بیت المال برگزار میشود و اعتقادی به هزینه شخصی برای انتخابات نداشت. آکواریوم Dubai Mall به عنوان بزرگترین آکواریوم سرپوشیده در جهان شناخته میشود. با این حال در پی اعتراض وکیل محترم شاکی، دادرس محترم شعبه 1083 دادگاه عمومی تهران 2 ماه بعد در تاریخ 07/11/1388 با این عنوان که روزنامه ایران بدون تحقیق و بررسی و عموماً باهدف تخریب خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مبادرت به انتشار خبر کرده است، قرار جلب به محاکمه و دادرسی اینجانب را صادر کرد. مهدی هاشمی مؤسس سایت های اینترنتی است که نظام را متهم کردند و در آتش فتنه دمیدند و اکنون بسیاری از عوامل این سایت ها محاکمه و در زندانند. طیف شگفت انگیزی از فروشگاههای لباس و جواهرات مستقل برای خرید در این منطقه وجود دارد که بسیاری از آنها اتباع دیگر کشورها هستند. دبی فستیوال سیتی بزرگترین منطقه چند منظوره خاورمیانه، در خور و ساحل نهر دبی قرار گرفته است. حتی در آن زمان مشخصاً از انتشار چند گفتوگو با حامیان دولت که معتقد بودند محمود احمدینژاد پیروز انتخابات است جلوگیری شد و آقای کرمی به ما میگفت این افراد زمینه انجام تقلب را فراهم میکنند.

اگر حتی قصد خرید طلا را ندارید شانس دیدن انواع و اقسام طلا، جواهرات، الماس و سنگهای قیمتی را از خود نگیرید؛ زیرا که نظیرشان را در جایی نخواهید دید. در دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد انواع و اقسام اسناد و پرونده های محرمانه، قراردادها، مکاتبات، ترازنامه ها و اسناد برخی شرکت ها که حدود 150 زونکن می شود، وجود داشته است. نمایشگاه اتومبیل تویوتا و لکسوس در مرکز خرید سیتی سنتر دبی وجود دارد که آخرین مدل ها و امکانات جدید این دو مدل را به نمایش می گذارد. 6 سالن و حیاط اصلی در این مکان وجود دارد که هر کدام بیانگر بناهای مربوط به آن کشور است که نام آنها عبارتند از حیاط چین، حیاط هند، حیاط پرشیا، حیاط مصر، حیاط تونس و حیاط آندولوسی. هر کدام از این بخشها همانطور که از نامشان مشخص است با محوریت جهانی مربوط به آنها و همینطور کاراکترهای خاص آن ساخته شدهاند. گفتنی است وکیل شاکی برای امضای وکالت نامه اش و رفع نقص پرونده حاضر، به دبی سفر کرده است و جالب این جاست که وکیل شاکی نیز، خود وضعیتی مشخص دارد و به اتهام جرایم ضد امنیتی ممنوع الخروج است. ما معتقدیم کارچاق کنی مهدی هاشمی برای شرکت های نفتی چند ملیتی، با نام فرزند رئیس جمهور اسبق و فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، هتک حرمت نظام است و عدم افشا و تبیین آن، ظلم مضاعف به خون صدها هزار شهید انقلاب اسلامی است. معتقدیم که نظام جمهوری اسلامی برای برخورد با مهدی هاشمی به عنوان نماد فتنه و فساد، لحظه ای تردید ندارد و درباره فشار منتقدین بایستی گفت: آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. 3- محمد علی ابطحی نیز اعترافات مهمی دارد: به خیابان آوردن جمعیت قبل از انتخابات مقدمهای بود برای به خیابان آوردن آنها در شب شنبه، افرادی مانند فاتح، تاج زاده، خاتمی و ستادش، مهدی هاشمی و آدمهایش برای اینکه جمعیت را در خیابانهای شهر نگه دارند خیلی فعال بودند و همه اینها در پیشبینی و طراحی برنامه برای شب شنبه نقش داشتند.

براتعلی سرلک رئیس دفتر مهدی هاشمی در دانشگاه آزاد، در جریان این بازرسی بازداشت شده و اعترافات قابل توجهی داشته است. محل خرید ابن بطوطه به راحتی برای ساکنان باغ ها، باغ دیسکاوری، جبل علی و پارک جمیرا قابل دسترسی است. جالب است بدانید که برای رعایت حال خانم ها ساحل المنظر روزهای دوشنبه و چهارشنبه به خانم ها و کودکان اختصاص داده شده است. امارات متحده عربی با داشتن بسیاری از مراکز جذاب و معتبر علاوه بر بسیاری از مناطق خرید معتدل ، بازارهای سنتی کلاسیک و بازارهای پرطرفدار مشخص می شود و هرکدام از این مکان ها جذابیت و طبیعت متمایزی دارند. با اینکه جذابیتهای مدرن و تاریخی بسیاری در این شهر وجود دارد، اما صنعت گردشگری دبی عموما بر پایه خرید میچرخد. با فشارهای مهدی هاشمی، این سایت تبدیل به سایت تضعیف کننده سازمانهای نظامی از جمله بسیج و سپاه و سازمانهای دولتی شد و حتی این سایت خدمات دولت را نیز پول پاشی معرفی میکرد و کار به جایی کشید که این سایت بر خلاف واقعیت، شبهه تقلب در انتخابات را تلقین کرد. مهدی هاشمی حتی مطالب تندتری را برای انتشار به سایت جمهوریت ارائه میداد که از جمله مطالب می توان به گزارشی که 2 روز قبل از انتخابات توسط وی به ما داده شده، اشاره کنم که در این گزارش فرمانده بسیج متهم به تخریب و تضعیف میر حسین موسوی شده بود، البته ما این گزارش را هرگز منتشر نکردیم. 4-هدایت آقایی (معاون وزیر صنایع در دولت خاتمی و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران) اعتراف می کند: مهدی هاشمی به دلیل ارتباطات خاصی که داشت برای برخی اقدامات خود و فعالیت های انتخاباتی، در جلسه ای با حضور برخی دوستان، مبلغ یکصد میلیون تومان به صورت تراول چک از رضا ویسه دریافت کرد. مهدی هاشمی با بنده صحبت کرده و گفت که ما باید برای انتخابات کار رسانهای قویای را آغاز کنیم.

اما ماجرای مدرک دکترای او جالب تر است: در پرونده ای که به شماره 115920 و به شماره داوطلبی 100006 دانشگاه آزاد برای دوره دکترای مهدی هاشمی تشکیل گردیده، وی با استفاده از سهمیه رزمندگان در آزمون، شرکت و از لحاظ علمی به صراحت مردود گشته اما برای دوره دکترای رشته مهندسی انرژی، دعوت به مصاحبه می گردد! با فشار مهدی هاشمی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت به منظور تبلیغات در دوره نهم انتخابات ریاست جمهوری برای پدرش پول برداشت میشد و مهدی هاشمی پس از شکست پدرش در انتخابات به اقدامات خود ادامه داد و مابقی پولهای باقی مانده و بدهکار شده خود را نیز به شرکتهایی که برای پدرش تبلیغ میکردند، پرداخت کرد. داستان استات اویل برای کسی پوشیده نیست و برخی روایات مبلغ تخلف مهدی را 15 میلیون دلار ذکر کرده اند. بخش مسابقات: هزینه شرکت در مسابقات پیست اسکی دبی، بسته به نوع مسابقه و سطح رقابتها، متفاوت است و اطلاعات دقیقی در این زمینه در دسترس نیست. این شهربازی یکی از متفاوت ترین شهربازی هایی است که نه تنها در دبی بلکه در شهرهای دیگری هم ساحته شده است. مسیر را دنبال کنید تا یک خط ساحلی دست نخورده را با مناظری از نخل جمیرا و برج العرب در دوردست کشف کنید. ارتفاع این برج 828 متر میباشد و از 163 طبقه و حدود 1000 واحد آپارتمانی و 49 طبقه که دارای 4 استخر میباشد و دیگر امکانات دیگر که میتوانید از همه آنها استفاده کنید و لذت ببرید. در پارک آبی آتلانتیس چهار استخر مخصوص جوانان ساخته شده که تنها مهمانان هتل آتلانتیس میتوانند از آن استفاده کنند. درنهایت اینکه یک استخر یخزده هم هست که امکان شناکردن به همراه پنگوئنها را به شما میدهد. سرلک به همراه آقایان امانی و ابوالفتحی اسناد مکتوب و تعداد زیادی سی دی را در چند کیسه از محل ساختمان خارج می کنند و ابتدا به ویلایی در منطقه دارآباد تهران منتقل و شبانه و تحت حفاظت گارد شخصی که با پول مهدی اجیر شده بودند و در یک عملیات مخفیانه در جاده لواسان امحا کرده اما خوشبختانه بخش قابل توجهی از این اسناد بازیابی شده است.

براساس آماری که در سال 2009 از مرکز خرید امارات به دست آمده نزدیک به 90 میلیون نفر از این مکان بازدید کردهاند که آمار قابل توجهی است. ای کاش در کشور ما آنقدر جسارت بود که مهدی هاشمی را حال که با تسامح های بی جا متواری شده، غیاباً و به صورت علنی محاکمه می کردند تا چهره واقعی باند نفاقی که نزدیک به 20 سال است در پس برخی چهره های ارشد مخفی شده اند، مشخص گردد. محیط جنگل های بارانی محیطی را فراهم می کند که زیستگاه های بومی آنها را تقلید می کند و به شما امکان می دهد از نزدیک شاهد بازیگوشی و جذابیت این سمورهای کوچک باشید. یکی از پربازدیدترین بخشهای باغ معجزه دبی، هواپیمای ایرباس بزرگی است که با گل ساخته شده است. از امکانات تفریحی دوبی مال میتوانیم به پیست اسکی روی یخ، آکواریوم، باغ وحش زیر آب، سینما، شهربازی و سالنهای غذاخوری اشاره کنیم. ما مهدی هاشمی را به عنوان یک شخص و حتی یک آقازاده تحلیل و بررسی نمی کنیم بلکه او را نماینده ای شاخص از فتنه، مفاسد اقتصادی، تقلب، دو رویی، نفاق و ارتباطات خاص با بیگانگان می دانیم. حتی سفارت عربستان تصاویر تعدادی از افراد یک گروه خاص بین المللی از جمله شماری از اعضای القاعده را در اختیار مهدی هاشمی قرار داده بود تا وی آنها را در جمهوری اسلامی شناسایی کرده و اطلاعات آخرین وضعیتشان را ارائه دهد. در این محل تورهایی اسکان داده شده است که با ماشینهای شاسی بلند شما را در دل صحرا میبرند و در آنجا میتوانید از تفریحاتی مثل موتورسواری، ماشینهای چهارچرخ، اسکی روی شن و یا شترسواری استفاده کنید و حتی شبی بهیاد ماندنی در کمپهای آن بسازید.

هتل کمپینسکی امارات مال در دل خیابانهای دبی در کنار بزرگترین مراکز خرید همانند دبی ماریانا و ساحل زیبای جومیرا واقع شده است. در ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی به زمین مینشینند و پروازهای خارجی مثل فلای دبی و امارات در ترمینال 2 و 3 این فرودگاه فرود میآیند؛ ناگفته نماند که پروازهای ایر عربیا در فرودگاه شارجه فرود خواهند داشت. این طبقه مخصوص پروازهای ورودی است. ترمینال شماره 1 : این ترمینال اصلی ترین ترمینال فرودگاه به شمار می رود و بیشتر پروازهای ایرلاین های معتبر و پروازهای طولانی از این ترمینال صورت می شود. وی پولهایی را از سازمان بهینه سازی دریافت میکرد و آنها را مکررا به دلار و ریال تبدیل میکرد. برای ایمن سازی بنیان آن سازنده ها از 230 ستون 40 متری سیمانی در ماسه استفاده کردهاند. با آن که آقای اکبر هاشمی رفسنجانی بارها از حضور مهدی هاشمی در جبهه ها و مجروحیت او سخن گفته، اما وی صرفاً از مورخ 14/05/1365 الی 14/07/1365 و نیز 10/08/1365 الی 18/11/1365 کلاً 5 ماه در جبهه حضور داشته است. بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای کارکنان دولت پس از رسیدگی به این پرونده قرار منع تعقیب اینجانب را در مورخ 08/09/1388 صادر کرد که این قرار به تایید معاون محترم دادستان نیز رسیده و ابلاغ گردید. با این حال برای مهدی هاشمی کارت پایان خدمتی صادر شده که در توضیحات صدور این کارت که عکس آن با لباس شخصی است! اسکی کردن در دامنه های این پیست یکی از لذت بخش ترین تفریحات در این مجموعه می باشد، برای اینکه خوب بتواندی به اسکی کردن بپردازید ابتدا می توانید وارد تیم اسکی این مجموعه شوید و اگر چه کودک باشید و چه بزرگسال، می توانید با مربیان متخصص به آموزش اسکی بپردازید. پیدا کردن آتلانتیس در دبی بسیار آسان است چرا که این پارک آبی در کنار تنها هتل حاشیه ی بیرونی جزایر نخل جمیرا واقع شده است.

دبی در دهه 1990 به دلیل درآمدهای نفتی از رونق اقتصادی برخوردار بود ، اما مقامات این شهر به این نتیجه رسیدند که کاهش ذخایر نفتی نیاز به تغییر در نوع اقتصاد را ضروری می کند و به همین دلیل آنها به سمت گردشگری لوکس و توسعه املاک و مستغلات سوق پیدا کردند. منبع عکس: .sellingtrip.comاگر تجربه بازدید از بهترین آکواریومهای دنیا را داشته باشید، به این موضوع واقف هستید که ملاقات با حیوانها و شنا در کنار کوسهها ویژگی متمایزی نیست؛ اما سواری بر قایقهای کف شیشهای تجربهای است که در هر جایی نمیتوان آن را پیدا کرد. علاوه بر تماشای آکواریوم میتوانید از تفریحات دیگر نظیر باغ وحش واقعیت مجازی، غذا دادن به ماهیها و جانوران، سواری با قایق شیشهای، غواصی با کوسهها و دیدار با کروکدیل شاه لذت ببرید. باغ معجزه دبی از دیگر جاذبههای این جزیره به شمار میرود که گلهای متنوع با طراحی خاص در آن به چشم میخورند. در این مجال ضرورت دارد اینجانب در مقام دفاع از خود توضیحاتی را خدمت دادگاه محترم و اعضای محترم هیات منصفه معروض دارم. اکنون جا دارد که دادگاه محترم از معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات این پرسش را مطرح کند که سرنوشت پرونده 16 سال پیش مهدی هاشمی و ماجرای کشتی انگلیسی را توضیح دهد. در سالهای اخیر و به واسطه عملکرد سوء و مجرمانه مهدی هاشمی بیش از 15 پرونده اتهامی علیه وی در واحد های نظارتی تشکیل گردیده که اکثر این پرونده ها با اعمال نفوذ، روند رسیدگی به آنها مختومه شده یا مسکوت مانده است. در تونل های پیچ در پیچ این اتاق می توان یک تجربه عالی از شنا کردن در کنار کوسه ها، مارماهی ها ، اسب های دریایی و انواع دیگر جانوران دریایی به دست آورد. همچنین انواع ورزشهای آبی نیز در این مکان صورت میگیرد و میتوانید پس از آموزشهای ابتدایی از تجهیزات موجود استفاده و غواصی کنید.

پس در خرید تور دبی زمان آنچنان نمیتواند تأثیرگذار باشد. خرید ملک با مالکیت قطعی می تواند مالکیت زمین و واحد مسکونی را به خریدار اختصاص دهد. در یک طبقه هم به کودکان و نحوه تشویق آنها برای حل کردن دشواریهای آینده بشر پرداخته میشود. این روابط برای دستگاههای امنیتی کشور محرز و مسلم است. ساحل باز (Open Beach) که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است در منطقهی جمیرا دبی قرار دارد. جهت استفاده از این بلیط ها می توانید پس از مراجعه به مجموعه مورد نظر، بارکد مورد نظر را از روی گوشی بر دستگاه بارکدخوان قرار داده تا گیت برای شما باز شود. از آنجایی که اینجا فضای باز زیادی دارد، اگر در تابستان بروید نمی توانید از جذابیت آن لذتی ببرید. 6 سال. ساخت برج خلیفه در در ژانویه 2004 آغاز شد و این برج در 4 ژانویه 2010 و قبل از تکمیل نهایی فضای داخلی افتتاح شد. این عنوان قبل از همه متعلق به برج سی ان کانادا در تورنتو بود. مهدی هاشمی بهرمانی فرزند اکبر به شماره شناسنامه 210 متولد 29/06/1348 در حالی در مکاتباتش، خود را دکتر مهدی هاشمی معرفی می کند که مدرک کارشناسی ارشدش را از طریقی خاص و ویژه با عنوان " کارشناسی ارشد غیر رسمی! " بدون آزمون و محدودیتی، طبق یک قرارداد میان دانشگاه صنعتی شریف و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت دریافت کرده است. 2- مهدی هاشمی جیب خود و دانشگاه آزاد را در پرداخت هزینه های شخصی اش یکی می دانسته و تفاوتی قائل نبوده است.

این آب نمای موزیکال در نوع خود یکی از بهترینهاست؛ و برای این در نظر گرفته شده است تا به خریداران حسی دلنشین را القاء کند؛ و مایه آرامش مسافرین و بازدیدکنندگان باشد. بخش ماجراجویی، فعالیتهای هیجان انگیزی را برای کودکان و والدین فراهم کرده است. این بخش جذاب که در طبقه دوم دبی مال قرار دارد مخصوص کودکان است. صدها امکانات آبی بینظیر از سرسرههای آبی مختلف گرفته تا سواحل آرام در این منطقه وجود دارد. اگر به بازارهای محلی علاقه دارید این منطقه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای بازدید از دهکده جهانی دبی باید هزینه ورودی پرداخت کنید و در صورت استفاده از سایر تفریحات و امکانات این دهکده، هزینه جداگانه پرداخت کرد. مدت زمان بازدید بین 2 تا 3 ساعت است و در این زمان میتوانید با قسمتهای مختلف موزه آشنا شوید. در این محتوا میخواهیم در مورد بزرگترین مکان تاریخی این شهر یعنی موزه بی با شما اطلاعاتی را درمیان بگذاریم. فاصله ساحل أم سقیم از مرکز شهر 16 کیلومتر است و بهراحتی با وسایل حملونقل عمومی در دسترس است. مرکز خرید اوت لت مال دبی در زمینی به مساحت 9800000 متر مربع در دبی لند ساخته شده و در زمره یکی از مناطق گردشگری این شهر قرار دارد. این هتل تنها تا ایستگاه مترو 5 دقیقه فاصله دارد، از این جهت گردشگران میتوانند دسترسی سادهای به نقاط مختلف شهر برای دیدن جاذبههای توریستی داشته باشند. اراده نظام جمهوری اسلامی برای برخورد با این آقازادة مفسد، قاطع و بران است و ما امیدواریم اجرای عدالت برای مهدی هاشمی از همین دادگاه شروع شود و در نهایت به برخورد قاطع و پشیمان کننده برای مهدی هاشمی خاتمه یابد.

در ابتدای همکاری با سایت جمهوریت این ذهنیت وجود داشت که این سایت انتخاباتی است ولی رفتهرفته متوجه شدیم استراتژی و سوژههای مهدی هاشمی وسیعتر از خط تخریب دولت است و سیبل ما از دولت به نظام تغییر یافت و بین این سایت و رسانههای ضد انقلاب همسویی ایجاد شد. او همانگونه که جناب آقای اکبر هاشمی رفسنجانی اظهار داشت پشت صحنه کمیته به اصطلاح صیانت از آرا بود و تهمت تقلب به نظام جمهوری اسلامی از اتاق فکر او خارج شد. 2- محمدرضا نوربخش، سردبیر ارگان دانشگاه آزاد درباره اهداف انتخاباتی مهدی هاشمی میگوید: در ماه پایانی منتج به انتخابات که مهدی هاشمی در کمیته صیانت از آرا عضویت یافت آقای کرمی عملاً اداره سایت را برعهده گرفت و بحث پیروزی قطعی موسوی در انتخابات را مطرح کرد و در همین زمینه نظرسنجیهای غیرمستندی نیز منتشر میشد. بلیط آکواریوم دبی مال را از سایت تهران دبی به راحتی تهیه کنید و به دنیایی از زیردریاییها و ماهیهای استثنایی بپردازید. مهدی هاشمی از سالها قبل با سفارت انگلستان در تهران ارتباط داشته است. در دادگاه متهمان فتنه 88 برخی جرائم مهدی هاشمی افشا شد. پرونده ای که اگر روشن می شد ریشه فتنه 88 در همان زمان خشک می شد! مواجهه شما با این پرونده و مواجهه دستگاه قضایی با پرونده مفاسد امنیتی، اخلاقی و اقتصادی مهدی هاشمی محکی جدی در برابر افکار عمومی است. گفتنی است بعد از سالها هنوز مهدی هاشمی هیچ واکنشی نسبت به این گزارش نداشته است.