سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


هر طور که اسم ماشین لباسشویی را بیاورید بلافاصله به فکر ماشینی می افتید که تنها یک کارکرد دارد و آن شستن لباس، پتو، پارچه و ... است! کاملاً حق با شماست، اما جدای از این ویژگی، امروزه ده ها ویژگی دیگر در این ماشین استفاده می شود و انتخاب گزینه مناسب می تواند به شما کمک کند حداکثر استفاده را از ماشین لباسشویی خود ببرید. پس ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب چیست؟ این یک سوال کلی است و برای انتخاب درست باید از زوایای مختلف به آن نگاه کرد.

لازم به ذکر است که اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید و بر اساس کمیت و نحوه استفاده به دنبال گزینه مناسبی هستید، بهتر است کمی صبر کنید و این مقاله از مجموعه مقالات آریابکار را مطالعه کنید. تعمیرگاه ماشین لباسشویی خرید ماشین لباسشویی با جنبه های مختلف از این رو در ادامه گزارش آریاوکار می توانید با ما همراه باشید تا جنبه های مختلف و بسیار مهم در این زمینه را بررسی کنیم تا به گزینه مناسب برسید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

آشنایی با ویژگی های یک ماشین لباسشویی خوب

یک ماشین لباسشویی خوب باید عملکردها و ویژگی های متفاوتی داشته باشد، صرف نظر از ظرفیت شستشو، می توانید با استفاده از این عملکردها بهترین نتیجه را از ماشین لباسشویی خود بگیرید. نمایندگی لوازم خانگی بوش 

1. حفاظت از کودک

اگر بچه دارید و می خواهید ماشین لباسشویی جدید بخرید، باید بگوییم که بچه ها بازیگوش هستند و می توانند وقتی ماشین روشن است به سراغ ماشین رفته، دکمه های ماشین را فشار داده و سعی کنند برنامه شستشو را متوقف کنند. بنابراین یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی های نسل جدید این است که با فعال کردن قفل کودک می توان این مشکل را برطرف کرد. برای اطلاع از نحوه فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی، بهتر است به دستورالعمل ماشین لباسشویی خود مراجعه کنید تا با روش های مختلف آشنا شوید. لطفا توجه داشته باشید که روش فعال سازی این ویژگی در برندهای مختلف متفاوت است.

2. دانستن وزن لباس

یکی از ویژگی ها و عملکردهای جدید در ماشین لباسشویی تشخیص وزن لباس در درام لباسشویی است. به این معنی که اگر لباس های بیشتری را در ماشین لباسشویی قرار دهید، ماشین تشخیص داده و به شما یادآوری می کند که لباس های داخل درام را کم کنید. این عملکرد در ماشین لباسشویی، نوار نقاله و غیره کاربرد دارد. جلوگیری از آسیب.

3. زمان را بر اساس وزن تنظیم کنید

اگر می خواهید از این برنامه به مدت 30 دقیقه در ماشین لباسشویی استفاده کنید و از طرف دیگر به جای پر کردن مخزن ماشین لباسشویی، فقط باید 2 یا 3 لباس را با استفاده از سیستم تشخیص وزن یعنی ترازو لباس در آن قرار دهید. پیدا می شود و غیره، فرآیند شستشو 30 دقیقه طول نمی کشد و این فرآیند در زمان کمتری (حدود 20 دقیقه) انجام می شود.

4. حوزه دانش

در بازار ایران ماشین لباسشویی های نسل جدید به طور کامل مجهز به پنل دیجیتال هستند که بلافاصله پس از روشن شدن ماشین لباسشویی موجود می باشد و به راحتی می توانید اطلاعات لازم برای شستشوی لباس ها را در داخل ماشین مشاهده کنید. . بنابراین توصیه می کنیم برای آشنایی با فرآیند شستشو در این ماشین لباسشویی جدید با پنل دیجیتال خریداری کنید.

گزینه های خوب شستشوی ماشین لباسشویی

برای من، صرف نظر از ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، یک ماشین لباسشویی نیز باید در این زمینه مهارت داشته باشد، بنابراین شما می توانید یک ماشین لباسشویی خوب بخرید و تمام نیازهای انواع لباسشویی را برآورده کنید.

1. بدون لکه بشویید

یکی از ابداعات ماشین لباسشویی این است که لباس ها بدون لک شسته می شوند و با بازکردن درب ماشین لباسشویی می توانید لباس های خشک را روی رخت آویز قرار دهید تا بدون اتو خشک شوند. یا.

2. قابلیت شستشو بدون حساسیت

اگر نوزاد یا افراد مسن دارید، باید لباس های آنها را با مواد شوینده ملایم بشویید تا به پوست آنها آسیب نرسانید. بنابراین نظر ما این است که ماشین لباسشویی شما می تواند بدون ایجاد حساسیت شستشو دهد.

3. عملکرد شستشوی سریع

گاهی ممکن است عجله داشته باشید و نتوانید 1 ساعت صبر کنید تا ماشین لباسشویی فرآیند شستشو را تمام کند. بنابراین اگر ماشین لباسشویی شما عملکرد شستشوی سریع دارد، می توانید از این طریق مشکل را حل کنید.

4. قابلیت شستشوی انواع پتو

مطمئناً با خرید ماشین لباسشویی می خواهید پتوها را بشویید. برای استفاده از این قابلیت، ابتدا باید ماشین لباسشویی بخرید که بتواند پتوها را بشویید. قطعات یدکی لباسشویی بوش

مصرف انرژی یک ماشین لباسشویی خوب

یکی دیگر از معیارهای مهم برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب این است که مصرف برق آن بهینه باشد و قبض برق بالایی را به شما تحمیل نکند! بنابراین توصیه می کنیم میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی را بررسی کنید.