سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


بسیاری از صاحبان خودرو به دنبال راه هایی برای بازسازی صندلی های خودرو و بازگرداندن رنگ از دست رفته خودرو هستند. گاهی برای تغییر دکوراسیون داخلی خودرو یا محافظت از روکش پارچه ای خودرو یا زیباتر شدن خودرو روکش صندلی می خرند.

روکش های صندلی ماشین بسته به جنس به طور عمده به چرم و پارچه تقسیم می شوند، هر کدام مزایا و معایب خود را دارند و شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین روکش صندلی را برای خودروی خود انتخاب کنید.

روکش صندلی

روکش های صندلی خودرو بر اساس جنس به دو دسته چرم و پارچه تقسیم می شوند و مهمترین قسمت های هر روکش صندلی عبارتند از:

مزایای صندلی ماشین پارچه ای

یکی از مهمترین مزیت های روکش های پارچه ای تنوع رنگ و طرح آنهاست. برخلاف کاپشن های چرمی، در گرمای تابستان باعث عرق کردن سرنشینانشان نمی شود و گرمای کمتری را جذب می کنند. علاوه بر این، غلاف باعث کاهش افت دما در زمستان و گرم نگه داشتن سرنشینان می شود.

این نوع روکش ها نسبت به روکش های چرمی دوام و راحتی بیشتری دارند. روکش های پارچه ای ثبات رنگ بالایی دارند و تغییر رنگ در آنها بسیار کمتر از سایر مواد است.

معایب روکش صندلی

مشکل روکش های پارچه ای این است که وقتی کثیف می شود تمیز کردن آن دشوار است. اگر چیزی روی این نوع روکش بریزد، مطمئناً در شستشوی آن دچار مشکل خواهید شد.

نقاط ضعف روکش صندلی

مشکل روکش های پارچه ای این است که وقتی کثیف می شوند به سختی تمیز می شوند. اگر روی این نوع پتو چیزی بریزید، در تمیز کردن آن با مشکل مواجه خواهید شد.

ماده سوم ترکیبی از پارچه و چرم است

جنس کامپوزیت پارچه و چرم برای روکش صندلی ماشین به صورت هوشمند طراحی شده است، زیرا قسمت صندلی و قسمت هایی که در بدن انسان نقش دارند از پارچه و بقیه از روکش چرم ساخته شده است که این نوع پوشش دادن. کیفیت خوب تودوزی و چرم

این ماده در تابستان و زمستان دما را معتدل نگه می دارد و در صورت کثیف بودن می تواند اکثر پوشش ها را تمیز کند.

ویژگی های بهترین روکش صندلی ماشین

1. مقاومت در برابر سایش روکش صندلی.

2. رنگ مناسب پارچه، این رنگ نباید باعث خستگی چشم شود.

3. رنگ پوشش را از نور خورشید تغییر نمی دهد

4. تعریق کمتر

5. تمیز کردن و شستشوی آسان

رنگ روکش صندلی را انتخاب کنید

توجه به رنگ کمربند ایمنی برای انتخاب رنگ مناسب برای روکش خودرو بسیار مهم است، زیرا مرکز رنگ چرم یا کل رنگ داخل خودرو، رنگ کمربند است. اگر به تمام رنگ های قطعات خودرو دقت کنید، خواهید دید که تمامی این رنگ ها با توجه به رنگ کمربند انتخاب شده اند.

نحوه انتخاب رنگ روکش صندلی با توجه به رنگ کمربند ایمنی

1- تک رنگ

2- رنگ را با هم مقایسه کنید

ادامه: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/سایپا/روکش-صندلی-پراید-131،132/