سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


تیزر تبلیغاتی یک ویدیوی منحصر به فرد است که یک شخص یا شرکت برای تبلیغ هر چه بیشتر کسب و کار خود ایجاد و منتشر می کند. با توجه به ارتباط زندگی ما با تکنولوژی، بدون شک تیزرهای تبلیغاتی و تبلیغاتی بخش مهمی از بازاریابی و فروش را به خود اختصاص داده اند. احتمالاً بسیاری از افراد تیزرهای تبلیغاتی منتشر می کنند اما تعداد کمی از آنها می دانند که نکات کلیدی در ساخت تیزرهای تبلیغاتی چیست.

در نظر گرفتن یک سری اصول اساسی و مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی باعث تاثیرگذاری بیشتر کار شما و افزایش فروش سرویس یا محصول تبلیغ شده می شود. این به شما کمک می کند از نظر بازاریابی از رقبای خود بهتر عمل کنید.

محدود کردن وسایل در حال استفاده

شما نمی خواهید ابزارهای زیادی برای ایجاد تیزرهای تبلیغاتی از ابتدا بخرید. برای شروع از چیزهای ساده استفاده کنید. دلایل عدم استفاده از ده ها محصول:

قیمت محصولات بسیار افزایش یافته است و به جای خرید تجهیزات زیاد برای بهبود کیفیت کار، می توانید در هزینه تجهیزات صرفه جویی کنید و بعداً از آن برای خرید تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنید.

کلید موفقیت شما تجهیزات شما نیست، بلکه ایده های جدیدی است که ارائه می کنید.

موقعیت

محل قرارگیری تیزر یکی از عوامل مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی است. بلیط را معتبر و غیر داستانی کنید، برای مثال از یک جاده یا خیابان برای ایجاد حس طبیعی در گفتار درونی راننده استفاده کنید. لوکیشن را طوری انتخاب کنید که در حین فیلمبرداری دچار مشکلاتی مانند کمبود نور و شلوغی نشوید.

خلاقیت یک عامل رشد است

یکی از مهمترین اصول در ایجاد کمپین تبلیغاتی استفاده از خلاقیت است. مردم دیگر به دنبال تبلیغات تکراری نیستند و یک تیزر خلاقانه می تواند آنها را مورد توجه قرار دهد. از محیط اطراف ایده بگیرید، اما مطمئن شوید که ایده شما منحصر به فرد، تازه و محبوب در جامعه است.

یک روزنامه نگار حرفه ای

به گفته تیم کارگردان متخصص، مهمترین بخش در تولید تیزرهای تبلیغاتی، تدوین فیلم است. ویرایش فیلم به یک ویدیوی ساده رنگ می بخشد. باید ویدیو را با استفاده از نرم افزارهای دیگر ویرایش کنید. برای این کار حداقل باید بدانید نرم افزاری مانند پریمیر چیست و چگونه می توانید با نرم افزارهای مختلف فیلم ها را ویرایش کنید و جلوه های ویژه به آن اضافه کنید.

افرادی را که می خواهید تیزر تحت تأثیر قرار دهد انتخاب کنید

یکی از نکات مهم در ساخت تریلرهای تبلیغاتی که مردم به آن توجه کافی ندارند، مخاطب هدفی است که ویدیو قصد دارد بر آن تأثیر بگذارد. آیا محصول شما به عنوان مثال برای کودکان مناسب است؟ پس باید از شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد در ویدیوی خود استفاده کنید.

باید گفت که اگر بتوانید ویدئویی را طوری بسازید که توجه بخش بزرگی از جامعه را به خود جلب کند، پیروزی بزرگی کسب کرده اید، زیرا به دست آوردن تعداد زیادی از افرادی که شما را دوست دارند بسیار سخت است. ویدیو به زمان گوش کنید.

طبق تحقیقات زهرا شیراحمدی ، تعداد کمی از مردم به ویدیوهای طولانی علاقه دارند. زمان طلاست، بنابراین مردم هرگز وقت خود را برای یک ویدیوی پنج دقیقه ای تلف نمی کنند. اگر مدت زمان ویدیو را یک تا دو دقیقه تنظیم کنید، می توانید بیشترین بازدید را داشته باشید.

وارد خط ارتباطی شوید

کل فرآیند تبلیغات برای ترغیب مشتریان به خرید محصولات شما طراحی شده است، بنابراین باید به نحوه ارتباط با مخاطبان خود فکر کنید. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما بهترین راه این است که آدرس وب سایت را در بالا یا زیر ویدیو درج کنید. همچنین می توانید از زیرنویس یا سامانه پیامکی استفاده کنید.

ادعاهای خود را توجیه کنید.

آیا دلیل و مدرکی برای سخنان خود دارید؟ برای مثال، اگر می گویید در طراحی یک تیزر تبلیغاتی بهترین هستید، آن را امتحان کنید. می توانید از نمونه کارهای قبلی خود استفاده کنید یا آن را تست کنید.

به مشتری اطلاعات کافی بدهید

نکته مهم دیگر در ساخت یک تیزر خوب ارائه اطلاعات کافی به مشتری است. مردم همیشه به دنبال اطلاعات هستند و هر چه اطلاعات بیشتری به آنها بدهید، بیشتر جذب تبلیغ شما می شوند.

از عبارات به یاد ماندنی استفاده کنید

حتما بعد از دیدن آگهی این اتفاق افتاده است. بخشی از تبلیغات تکرار شد. این رفتار باعث می شود که برند در ذهن آنها بماند و هنگام خرید آنها را بیهوش کند.

از گلوله مارپیچ استفاده کنید

یکی از نکات مهم دیگر گوینده ویدیو تبلیغاتی زهرا شیراحمدی  در ساخت تریلر تبلیغاتی، نشان دادن فضای زیاد است. هلی شات به شما امکان می دهد به روش های مختلف عکس بگیرید.

علم بیشتر، سود بیشتر

هر آنچه که باید در مورد ساخت تیزرهای تبلیغاتی بدانید در این مقاله آورده شده است، اما مهمترین بخش این است که مطمئن شوید آموزش های لازم را به درستی دریافت کرده اید و می توانید کار با کیفیتی را برای مشتری ارائه دهید. برای کسب در این راه به مدرک نیاز دارید.

مدرک تحصیلی باید معتبر باشد که قابل ترجمه به زبان های مختلف و تایید وزارت علوم باشد. امروزه که کسب درآمد با ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار آسان است و می توانید با مدرک واقعی شروع به کار کنید، چرا از این فرصت استفاده نکنید؟

موسسه آرمان با دوره های ویرایش ویدئو و دوره های ساخت فیلم تبلیغاتی می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند که در آن می توانید اصول ساخت فیلم های تبلیغاتی و بهترین نرم افزار برای ویرایش را بیاموزید. موسسه آرمان در پایان دوره گواهینامه مورد تایید وزارت علوم را صادر می کند که قابل ترجمه می باشد.