سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


در این قسمت از فوت کوزگری به معرفی پنجره کاری UPVC می پردازیم. در این مقاله به بررسی پنجره های یو پی وی سی از سیر تا پیاز می پردازیم. بیایید در مورد ساختار و ویژگی های آن صحبت کنیم و در نهایت به کسب درآمد در این زمینه و کار در این بخش می پردازیم. شغلی است که می توان آن را پردرآمد نامید و می توانید درآمد بالایی داشته باشید زیرا یکی از مشاغل درآمدزا است.

اولین کارگاه تولید درب و پنجره UPVC در سال 1960 در اروپا تاسیس شد و اگر بخواهیم از تاریخچه تولید و حضور در بازار ایران صحبت کنیم باید بگوییم که اولین واحد تولیدی در اواخر دهه 50 ساخته شد. قرن گذشته رسیده، استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است، به طوری که در حال حاضر در دنیا میزان استفاده از پنجره های UPVC به 75 درصد رسیده است.

بنابراین در جمع بندی کلی ابتدای مقاله می توان گفت که بازار استفاده از درب و پنجره UPVC هر روز در حال افزایش است و در واقع بازار تقاضا هر روز افزایش خواهد یافت.

مراحل لازم برای ایجاد کسب و کار پنجره یو پی وی سی

پنجره های Uvvc می توانند زیبایی خاصی به ساختمان شما ببخشند زیرا در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشند. بنابراین این نوع پنجره طرفداران زیادی دارد. بنابراین راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره یو پی وی سی می تواند یک کسب و کار درآمدزای خوبی برای شما باشد.

به همین دلیل کسب درآمد از کسب و کار یو پی وی سی و یا کسب درآمد از در و پنجره upvc می تواند جذاب باشد و افراد زیادی را برای پیوستن به این حرفه ترغیب کند. سود تولید درب و پنجره upvc به مسائل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال طرح، رنگ و نوع ماده اولیه و حتی وزن آن تاثیر زیادی در سودآوری و درآمد کسب و کار پنجره یو پی وی سی دارد.

پنجره های UPVC در طرح ها و شکل های متنوعی موجود است و این تنوع به شما کمک می کند تا با راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره upvc مشتریان زیادی داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید. اما مراحل زیادی برای راه اندازی کارگاه درب و پنجره upvc وجود دارد.

فضای لازم را آماده کنید

انرژی لازم را تامین کنید (مثلا برق سه فاز را تامین کنید).

ایجاد تهویه مناسب با کمپرسورهای هوا

شبکه ای از کانال های هوا یا باد ایجاد کنید

تجهیزات لازم را بخرید

تامین یراق آلات و مواد اولیه مونتاژ پنجره های پی وی سی

استخدام کادر مجرب

ویژگی های پنجره های پی وی سی

خوب وقت آن رسیده که نگاهی به ویژگی های پنجره های pPVC بیندازیم و متوجه شویم که چرا تقاضا برای این محصول روز به روز بیشتر می شود و البته بازار کار آن نیز گسترده تر می شود. نگران نباشید، ما تمام ویژگی های آن را برای شما بررسی می کنیم تا حتی یک مورد را از دست ندهید.

1 - کاملا سالم و بهداشتی

پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی کاملاً با بهداشت و سلامت سازگار هستند و به دلیل خنثی بودن و عدم ترکیب با اکسیژن هیچ آسیبی به بدن انسان وارد نمی‌کنند و از این رو حتی در زمینه دندانپزشکی نیز درمان می‌شود. آنها. عناصر.

2- ضد آب

پنجره UPVC کاملا ضد آب است و رطوبت روی آن تاثیری ندارد. اما در پنجره های UPVC، گوشه ها با دقت زیادی جوش داده می شوند تا از محافظت کامل در برابر نفوذ آب اطمینان حاصل شود و لایه ای از الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز قرار می گیرد. و یک قاب برای آب بندی فضا به خوبی.

ضدآب

3- حرارتی و صوتی

مهم ترین تفاوت بین پنجره های UPVC نسبت به پنجره های نسل قدیمی، بهره وری انرژی است. پنجره های UPVC برای عایق حرارتی در نظر گرفته شده اند و با حفظ گرما یا سرمای محیط داخلی، به کاهش اتلاف انرژی و مصرف انرژی کمک می کنند.

4- در مقابل

پنجره های پلاستیکی به دلیل ساختار مواد اولیه (غلظت کلر و ترکیب مقاوم در برابر شعله) در برابر آتش بسیار مقاوم هستند. احتمالاً موافقید که این عملکرد در مواقع بحرانی و شرایط بحرانی چقدر می تواند مهم باشد.

5- مزیت تولید درب و پنجره UPVC

مزایای ساخت درب و پنجره UPVC

مواد اولیه مورد استفاده در تولید پنجره های پی وی سی تاثیر بسزایی در قیمت نهایی دارد و هزینه تولید این محصول با سودی که می توانید در این کسب و کار داشته باشید رابطه مستقیم دارد. به عنوان مثال، هزینه مواد استفاده شده، هزینه پروفیل های uPVC، گالوانیزه و غیره. همه این موارد البته شامل مناطق و قیمت های زیادی است.

البته یادآوری می کنم که سود در تولید پنجره های UPVC با میانگین سود حداقل 30 درصد مبلغ فروخته شده ارزیابی می شود.

6-درآمد درب و پنجره UPVC

با فعالیت در این زمینه و راه اندازی کارگاه تولید درب و پنجره pvc می توانید با در دست گرفتن پروژه های مختلف ساختمانی درآمد زیادی کسب کنید. من به شما می گویم که شما می توانید در یک پروژه حداقل 4 طبقه و 8 واحدی حدود 20 تا 30 میلیون دلار درآمد داشته باشید، این یک معامله بزرگ است و در عرض یک ماه اگر مایل به خرید هستید می توانید 3 پروژه را تکمیل کنید و روش های بالا، و حالا شما خودتان. مقدار درآمد را در نظر بگیرید.

البته عامل مهم دیگری که تاثیرگذار خواهد بود توانایی شما در انجام کار و همچنین توانایی شما در ادامه پروژه های جدید است که قطعا تاثیر بسزایی بر درآمد شما و مهارت های بیشتر در حرفه شما خواهد داشت. . و اگر کسب و کار داشته باشید، درآمد شما بسیار بالا خواهد بود.

طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم، سرمایه اولیه 45 میلیون تومانی برای راه اندازی این تجارت کافی است. بیش از 40 متر فضای مورد نیاز برای ساخت پنجره های یو پی وی سی است.

با این حجم سرمایه و فضا می توان 8-10 پنجره در روز تولید کرد که سود آن اگر سود رقابتی و کم حساب کنیم 1 میلیون تومان و اگر به نرخ روز محاسبه کنیم 2 میلیون است. دلار شما می گیرید و این اعداد متغیر هستند.

هزینه تجهیزات 20 میلیون تومان و مابقی مربوط به خرید مواد اولیه و تجهیزات تولید است.

هزینه پنجره های UPVC

7- حداقل نیروی انسانی برای کسب و کار پنجره یو پی وی سی

برای سرمایه گذاری در کارگاه پنجره دوجداره حداقل به سه نفر پرسنل نیاز دارید. البته این توصیه بر اساس تجربه است. یک نفر برای رسیدگی به مسائل مالی، قیمت گذاری و صدور پیش فاکتور و دو نفر برای تولید و نصب درب و پنجره یو پی وی سی.

نحوه محاسبه سود درب و پنجره UPVC و قیمت پنجره دوجداره با پنجره استیل تفاوت اساسی دارد. معمولاً برای محاسبه کل هزینه و حتی برآورد آن از نرم افزار مناسب استفاده می شود.

آخرین کلمه

در صورت داشتن مهارت های لازم جهت راه اندازی کارگاه برای کل کسب و کار پنجره pvc و به طور کلی درب و پنجره pvc در مقابل عرضه و تقاضای موجود این محصول که روز به روز در حال افزایش است. چرا تاسیسات تولید درب و پنجره های پی وی سی می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

لینک مقاله: https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/