سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان


اردوی نوروزی تعطیلات خوبی برای همه داوطلبان است و افراد می توانند از این دوره برای مطالعه و جمع بندی دروس استفاده کنند. اردوی نوروزی فرصتی فوق العاده و تکرار نشدنی در ایام تعطیلات نوروزی است، به ویژه برای دانش آموزان پیش دانشگاهی که فارغ از کلاس و مدرسه می توانند مطالب جدید را مرور و مطالعه کنند.

اگر داوطلبی با تعهد بیشتر به طرح یک مشاور مجرب مطالعه و دروس اصلی و مقدماتی را در ایام تعطیلات جمع بندی کند، می تواند مطمئن و تضمین شود که این داوطلب جهش بسیار خوبی در امتحانات بعد از عید خواهد داشت. از مهمترین دلایلی که شرکت در اردوی نوروزی را منطقی تر می کند:

1. منابع برنامه درسی را طبق برنامه های برنامه ریزی شده و فردی مطالعه کنید

2. رفع مشکلات دروس عمومی و اختصاصی معلمانی که به اردو آمده اند

3. راهنمایی در ایام کنکور حرفه ای و آموزش امتحانی در اردوگاه نوروز

4. برگزاری امتحانات دروس عمومی و اختصاصی

"داشتن یک کلاس اختصاصی می تواند به درک مطالب و ارزش یادگیری کمک کند." با همین توضیح ساده به راحتی می توان به ماهیت مدرسه نوروزی پی برد. اما برای اینکه تعریف وسیع تری داشته باشیم باید بگوییم که «این اصطلاح به مکانی اطلاق می شود که شرایط و استانداردهای خاصی برای استفاده از حداکثر زمان برای یک مطالعه موفق وجود داشته باشد.» از دل این جمله می توان فهمید که هدف از برگزاری مستمری نوروزی باید بر اساس ویژگی های آن باشد.



هدف از رفتن به مدرسه شبانه روزی در نوروز چیست؟

هدف از میزبانی مدرسه شبانه روزی نوروزی ایجاد بستر مناسب و حرفه ای آموزشی برای دانش آموزان جهت افزایش موفقیت، انگیزه و اعتماد به نفس در امتحانات تحصیلی است.

دانش آموزان در ایام نوروز معطل می شوند و نمی توانند برنامه ریزی مناسبی برای درس خواندن خود داشته باشند. به همین منظور پانسیون نوروزی برای حمایت از دانش آموزان در ایام نوروز ساخته شده است. مدارس می توانند اهداف زیر را دنبال کنند:

• برنامه ریزی دقیق بازرسی و آموزش نظم و انضباط.

• افزایش اعتماد به نفس، انگیزه و اعتماد به نفس در روزهای قبل از امتحان

• درس های آموخته شده را خلاصه کنید و امتیازات آزمون را استخراج کنید

• مشاوره برنامه درسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف

• حداکثر استفاده از زمان در تعطیلات نوروز

ایجاد تمایل به ترک عادت های بد (کار با تلفن همراه)



حضور در اردوی نوروز چقدر اهمیت دارد؟

آیا تا به حال ساعت ها مطالعه کرده اید و فقط یک جمله را به یاد می آورید؟ آیا ساعات و روزهای شما بدون برنامه ریزی می گذرد؟ عوامل زیادی در اثربخشی مطالعه در ایام نوروز وجود دارد، اما هیچ کدام به اندازه فضای مناسب یادگیری مؤثر نیستند.

آزمایش‌ها نشان داده است که دانش‌آموزانی که به طور مداوم در محیط‌های آموزشی مناسب مانند خوابگاه‌های نوروزی قرار می‌گرفتند، تقریباً 70 درصد بیشتر از دانش‌آموزانی که در این محیط نبودند، در کنکور موفق بودند. نیز در درصد بالاتری ثبت شده است. بنابراین، ضروری است که خانواده ها و دانش آموزان اهمیت مشارکت در یک محیط آموزشی مناسب را درک کنند.

در نهایت برای پاسخ روشن تری به سوالی که در ابتدای این مقاله پرسیدیم، باید گفت که اردوی نوروزی و اردوی عید تفاوتی با هم ندارند و تنها دو نام متفاوت برای یک رویداد آموزشی خاص هستند.

ادامه نوشته: https://pourdastmalchi.net/services/conclusion/