سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان

دبی شهری در امارات متحده عربی است که به عروس خاورمیانه معروف است. این شهر در طول 50 سال گذشته دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده است، زیرا سالانه میلیون ها مسافر از نقاط مختلف جهان به اینجا سفر می کنند. در شهر دبی سازه های بسیار متفاوتی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحراهای تمیز وجود دارد که در هیچ کجای دنیا شبیه به آن ها نیست. قبل از سفر به دبی باید با یک سری اصول مهم آشنا شوید که در ادامه به تفصیل توضیح داده شده است.

 


آب و هوای شهر دبی در فصول مختلف سال

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت آب و هوای این شهر است. شهر دبی در زیر خط استوا قرار دارد و در طول سال به ندرت در این شهر باران می بارد. بنابراین این شهر دارای آب و هوای گرم و خشک است و این نوع آب و هوا برای افرادی که در مناطق خنک و کوهستانی زندگی می کنند می تواند ناخوشایند باشد، زیرا وجود رطوبت زیاد منجر به تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا به قدری گرم است که میانگین دما به 48 درجه سانتیگراد می رسد و تحمل این دما بسیار دشوار است.

بهترین زمان برای سفر به دبی نوامبر تا فوریه (از نوامبر تا پایان فوریه) است. در این مدت دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد متغیر است و می توانید در سواحل زیبای دبی شنا کنید یا از یک پیاده روی بسیار هیجان انگیز در کویر لذت ببرید.


پرواز از تهران به دبی چند ساعت طول می کشد؟

یکی از مهم ترین عواملی که قبل از سفر به دبی باید در نظر گرفت، زمان پرواز است. برای بازدید از دبی می توانید از پروازهای مستقیم تهران به دبی استفاده کنید که 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی را معرفی کنید

هتل های زیادی در دبی وجود دارد و قبل از سفر به این شهر باید مناسب ترین هتل را رزرو کنید. در شهر دبی متداول ترین هتل های دنیا وجود دارد که در ادامه معروف ترین و مجلل ترین آن ها معرفی شده است.

برج های هتل جمیرا امارات

هتل جمیرا یک هتل 5 ستاره در دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، بهترین رستوران با غذاهای کشورهای مختلف می باشد. علاوه بر این، هتل جمیرا در مراکز خرید، مراکز شهر و ... خدمات رایگان به مسافران ارائه می کرد.

آدرس: امارات تاورز، جاده شیخ زاید


قرعه کشی هتل

هتل لاکچری رافلز یکی از هتل های 5 ستاره دبی با 252 اتاق می باشد که مرکز خرید وافی دبی در چند دقیقه با این هتل فاصله دارد. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه حدود 15 دقیقه می باشد. این هتل رافلز دارای امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات مسافری VIP می باشد.

مکان: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شیخ رشید



ای هتل دبی

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی، هتل تاج است که در قسمت مرکزی دیره واقع شده است. در این هتل 296 اتاق با چشم اندازی زیبا از شهر وجود دارد. هتل تاج دارای رستوران های مختلفی است که غذاهای بین المللی و دیگر غذاهای جهانی مانند غذاهای هندی، انگلیسی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را سرو می کنند.

آدرس: دبی، مرکز شهر برج خلیفه



برج العرب جمیرا-هتل

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا منظره بسیار زیبایی از خلیج فارس دارد. این هتل دارای 202 اتاق در 27 طبقه است و امکاناتی مانند 9 رستوران برای سرو غذاهای بین المللی برای گردشگران دارد.

آدرس: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یک هتل 5 ستاره با 225 اتاق در دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر است. شما می توانید از این هتل به مرکز خرید دبی و برج خلیفه در عرض 15 دقیقه و یا تا ساحل دبی 30 دقیقه رانندگی کنید. این هتل امکانات زیادی برای مسافران دارد.


آدرس: دبی، قایق سواری و باشگاه گلف

هتل مینا سالم

هتل مینا السلام یک هتل 5 ستاره در دبی با 292 اتاق است. این هتل منظره بسیار زیبایی به دریا و خلیج دارد به طوری که آب شهر کویری دبی از این منظره تضاد هیجان انگیز و خاصی را برای مسافران ایجاد می کند. این هتل دارای اتاق هایی برای افراد معلول و سالمندان می باشد.

آدرس: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



نتیجه

در این متن سعی شده است نکات ضروری قبل از سفر به دبی ارائه شود تا مسافران عزیز سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر می خواهید در مدت اقامت خود در دبی خودرو اجاره کنید، شرکت خوشنام و معتبر سعادت رنت برای این منظور بسیار مناسب است. اجاره ماشین در دبی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود