سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان

با استفاده از ردیاب GR69 علاوه بر ردیابی بهصورت آنلاین امکان ردیابی آفلاین را نیز خواهید داشت و این امکان از طریق ارسال پیامک انجام میشود. همچنین با استفاده از فناوریهایی مانند LBS امکان ردیابی در نقاط کور نیز فراهمشده است. همچنین از این ردیاب میتوان در حوزهی ماشینهای یخچال دار استفاده کرد، چون ردیاب GR300 این امکان را میدهد که شما همواره از دمای یخچال خودرو مطلع باشید. در فرایند طراحی تولید مکانیاب IR1500 از بهترین قطعات ممکن استفادهشده است و با بهترین عملکرد ممکن، دقیقترین ردیابی را در اختیار شما قرار میدهد. این محصول علاوه برداشتن میکروفن بسیار باکیفیت برای شنود دارای دکمه s.o.s یا درخواست کمک اضطراری است که به بکار بردن بهترین نوع از آنتنهای داخلی ردیابی و مکانیابی، بیشتری پوشش ممکن در مواقع حساس را برای شما به وجود میآورد. درخواست شما برای شماره تلفنی که از قبل در ردیاب تعریف کرده بودید ارسال میشود. این ردیاب امکانات جالبی نظیر شنود صدای داخل کابین، تماس تلفنی دوطرفه با راننده که این امکان برای آمبولانسها و رانندههای باربری بسیار مناسب است و نکته حائز اهمیت این است که از این امکان میتوان در مواقع بروز خطر و درخواست کمک نیز استفاده کرد. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

ردیاب GR800 هم تمامی امکانات دو ردیاب قبل را شامل میشود ولی یک قابلیت کاربردی و خیلی مهم دارد که ضد آب بودن این مدل است. ردیاب IR1500 در هیچیک از نمایندگیها موجود نیست و فقط و فقط توسط خود شرکت و با مجوز خاص و به تعداد محدود به فروش میرسد.قیمت ردیاب خودرو آهنربایی 5.440.000 هزار تومان با تمامی امکانات و ده سال اکانت سرور رایگان و بدون هزینه جانبی است.در ضمن درصورتیکه زمان شارژ کمتر (حدود 10 الی 14 روز) نیز برای شما کفایت میکند، میتوانید ردیاب مغناطیسی مدل IR180 را تهیه کنید که اندازه و قیمت آن بسیار مناسبتر است. اگر دایما در حال حاظر تنها نمایندگی فروش ردیاب را در اختیار افراد قرار می دهند. برای پی بردن به قیمت دقیق ردیاب ماشین ساینا، بعد از انتخاب مدل مورد نظرتان، قیمت آن را از نمایندگیهای فروش ردیاب ساینا یا فروشگاههای اینترنتی معتبر (دارای نماد الکترونیکی) جویا شوید. همانطور که مطالعه کردید خرید از یک فروشگاه معتبر نقش بسیار تاثیرگذاری در کیفیت و پشتیبانی ردیاب مور نظر شما خواهد داشت.

 

ردیاب آهنربایی نظامی IR1500 ویژگیهای بسیار منحصربه فردی دارد. ردیاب آهنربایی خودرو https://radyabeman.com/ دارای بهترین و باکیفیتترین نوع از باتریهایی است که در صنایع نظامی کاربرد دارد ، بهگونهای که در بعضی مدلها، gps آهنربایی حتی تا 5 سال نیز نیازی به شارژ مجدد ندارد. بههیچوجه و تحت هیچ شرایطی از زیر خودرو ، حتی در شدیدترین تکانها کنده نخواهد شد. بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید. اگر فقط ردیابی آنلاین برای شما مهم است ما به شما پیشنهاد میکنیم از این نوع ردیاب استفاده کنید. خودرو به تنهایی خودروی شما را ردیابی می کند اما اگر gps ماشین همراه با دوربین باشد می تواند همزمان عکس برداری کند و تصویر سارق یا راننده و یا نمایی از داخل خودرو را برای شما تصویر برداری و ارسال کند . پس این دستگاه را می توان در هر نقطه ای از خودرو نصب نمود لذا بهتر است در نقطه ای نصب شود که به محل برق خودرو دسترسی داشته باشد اما اگر هم این دسترسی مقدور نبود و شما نیاز به مخفی کاری بیشتری داشتید می توانید در نقاطی دورتر از سیستم برق خودرو نصب کنید و برای آن سیم کشی تعبیه کنید.

 

ممکن است سوال دیگری در ذهن مخاطب ایجاد شود که اگر برق خودرو توسط یک دزد قطع شود آنوقت تکلیف چیست ؟ ردیاب را به برق خودرو وصل کرده تا فعال شود. این ردیاب میتواند تا مدت 6 ماه تمامی اطلاعات مسیرهای طی شده در این مدت را در خود حفظ کند. درواقع تا زمانیکه اطلاعات ردیاب را بهصورت دستی به سیستم انتقال ندهید؛ امکان استفاده از آنها وجود ندارد. ردیاب آهنربایی نظامی آی آر 1500 بهترین و کاملترین نوع از ردیابهایی است که در بازار داخلی وجود دارد. موقعیتیاب IR 1500 آهنربایی و نظامی معرفیشده دارای بیشترین بازه گارانتی ممکن در بین دیگر محصولات ارائهشده توسط شرکت ایران رهیاب است. جی پی اس آهنربایی IR1500 یکی از بهترین نمونه مسیریابهایی است که توسط ایران رهیاب ارائه میشود. در ادامه با نقد و بررسی ردیاب آهنربایی IR1500 همراه ایران رهیاب باشید. این کالا را توسط نمایندگی این مجموعه سیم کشی می شود به اضافه یک ریموت اضافه به شما ارائه خواهد شد سایز آن در ابعاد 280 در 150 میلی متر می باشد و با یک همراه قاب شیشه ای برای محافظت از ریموت و نصب رایگان انجام می شود لازم به ذکر است بعضی از دزدگیرها را می توانید از برد تنطیم کنید و در تلفن همراه خود نصب کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/