سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پورتال مجازی ایرانیان

متن آهنگ مجید رضوی ستاره

هر چى میریم جلو تر تو داری خوشگل تر میشى

 

دیگه شدی مال من الان بغلمى بِم نزدیکى

 

همه چیمو بهتر دیدی سلیقمو کِى فهمیدی

 

تو میکنى روانى منو وقتى بهم عشقم میگى

 

نمیدونم آخر شب میکنى تو چرا هوایى منو

 

من دارم هوای تورو توام داری هوای منو

 

تو مثل یه ستاره میمونى قشنگ میکنى شبای منو

 

بهم بگو چه حسى داری که گوش میکنى حرفای منو

 

نمیتونى شبیه آدم بدا شى

 

فکر میکنى انقد دوست دارم تورو واقعا برا چى

 

اصلا عجیب نیست اگه بالم دراری

 

عشقم من فکر میکنم اصن آدم نباشى

 

وقتى رو تو زومم بقیه رو تار میبینم

 

دستامو تو دستات میپیچم

 

با تو فاز پرواز میگیرم

 

مثل تورو کمیاب میبینم اخم میکنى جذاب میشى

 

من تو چشات الماس میبینم

 

پس نمیتونى شبیه آدم بدا شى

 

فکر میکنى انقد دوست دارم تورو واقعا برا چى

 

اصلا عجیب نى اگه بالم درری

 

عشقم من فکر میکنم اصلا آدم نباشى

https://musicdel.ir/single-tracks/429129/